Tema: Re: Pratęsiant dešrų temą (straipsnis)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-14 15:16:48
Tai aš apie tą patį ir kalbu, žinoma jokių pretenzijų vartotojas pareikšti 
negalės, pirks jis tą dešrą "Be jokių E" ir galvos, kad ji be jokių ten 
emulgatorių, konservantų, stipriklių ir pan, t.y pati sveikiausia dešra, 
kurią be baimės galima pašildyti savo vaikams pusryčiams. Žinoma tokia 
reklama veiks kol konkurentai nesugalvos pvz tokio "Absoličiai be jokių E" 
Tada jis pirks pastarąją ir toliau džiaugsis gyvenimu :)

"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message 
news:h8lbqm$bk8$1@trimpas.omnitel.net...
>O tai kokia pretenzija gali klientas pareiksti ? Kad ji apgavo, nes 
>produkte ishtikruju yra medziagu, kurios gali buti zymimos ir kodifikuotu 
>pavadinimu ? Sakykim priimamas sprendimas, kad pirkeja apgavo. Taciau tada 
>bet koks pardavejas, kuris pardavineja kad ir pati ekologiskiausia 
>produkta, negales rasyti, kad jis be E raide zymimu medziagu, nes sunkiai 
>isivaizduoju maisto produkta, kuriame nebutu O arba H.
>
> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message 
> news:h8lbfo$auk$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pirkėjas mano, kad tai informacija, gamitojas nori, kad pirkėjas taip 
>> manytų. Jeigu pirkėjas kreiptųsi su pretenzojomis pas pas gamintoją, 
>> gamitojas greičiausiai laikytusį minties, kad tai viso labo prekinis 
>> ženklas nieko bendro su produkto sudėtimi neturintis, panašiai kaip "ledo 
>> alus".
>>
>
>