Tema: Re: Pratęsiant dešrų temą (straipsnis)
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-14 15:09:58
O tai kokia pretenzija gali klientas pareiksti ? Kad ji apgavo, nes produkte
ishtikruju yra medziagu, kurios gali buti zymimos ir kodifikuotu pavadinimu
? Sakykim priimamas sprendimas, kad pirkeja apgavo. Taciau tada bet koks
pardavejas, kuris pardavineja kad ir pati ekologiskiausia produkta, negales
rasyti, kad jis be E raide zymimu medziagu, nes sunkiai isivaizduoju maisto
produkta, kuriame nebutu O arba H.