Tema: Re: Req komentaru: Medzio masyvas ir shlifavimo kokiBeee : kb !!!
Autorius: Lee
Data: 2009-09-14 00:20:35
Nu neisizeisk, bet jau snargliai tarpuose.... Subraizyta su
svitriniu... Jei jau sakai kad nuotraukose nelabai matosi, tai kas
tada gyvai?
Tikiuosi nemokejai uz darba? Sorry, kad pilu rugsties ant sirdies, bet
neislaikiau.
Oi uzvaziuociau tokiems "meistrams" su lauztuvu per kupra...

As vis pergyvenau, kad man chalturina/pirstais badau/taiso. Tik mano
atvejis su lubom ir sienom.