Tema: Re: Req komentaru: Medzio masyvas ir shlifavimo kokiBeee : kb !!!
Autorius: kazkas
Data: 2009-09-12 21:17:01
Nuo manes nusiziurejai bliiaa ????
 Pas mane panasi situacija, tik debeseliu smarkiai maziau. Jie gavosi
beicuojant. Nors dirbo labai patyre meistrai, keletos temsesniu demeliu
nepavyko isvengti.
Nieks ten nejuoduoja, kaip kazkas komentavo.
Antra auksta parketa padare idealiai, niekur negalejau prisikabinti. Masyva
sveite su tais paciais irankiais kur ir parketa. Didelem tokiom rotacinem
masinom. Kazkodel poroje vietu pries saule matosi riskes. bet labai mazai.
Didesne beda kad po poros metu atsirado plysiukai, masyvas vistik vaiksto.
Ir seip saugok labai, man vaikas keliose vietose kazka numetes yra, tai liko
ispaudos gilios. Azuolas pasirodo nera labai kietas.

Sekmes
R.