Tema: Re: keletas klausimu del gipso
Autorius: eimaz
Data: 2009-09-11 21:00:26
na garazas nesiltinamas, tai ir luboms dedu zalia ir tai pertvarai. kazkaip
ramiau del dregmes sakau gal bus:)
tai kaip supratau jei dedu zalia (o jis siek ir tvirtesnis uz balta), tai
pertvarai uztenka viengubo?
del spintos tai teisingai pasiulei, toje vietoje reikes idet profiliu arba
te maza sienute det dvigubu gipsu.

dekui uz atsakymus.