Tema: Re: keletas klausimu del gipso
Autorius: Marius L.
Data: 2009-09-11 16:46:52
Pirmu klausimu daryti nieko nereikia. Netgi profilis nėra būtinas.
Šviestuvams yra specialūs varžtai-kabliai. Pragręši skylę, įkiši tą kablį ir
ant jo kabinsi šviestuvą.
Pas mane taip kabo tikrai nelengva liustra. Jei šviestuvas tvirtinamas
varžtais, tai įkiši "parašiutus".

Antru klausimu tai nesuprantu kam tas žalias gipsas? Ten labai daug drėgmės?
Jei ne, tai užtenka paprasto gipso. Na jei labai bijai dėl stiprumo, gali
dėti dvigubą.

Trečiu klausimu tvirtos nuomonės neturiu, bet manau, kad turėtų laikyti
viengubas, tik gal toj vietoj, kur bus strypas, reikia profilį statyti.