Tema: Re: samatioko princpai
Autorius: Briedis
Data: 2009-09-14 10:02:15
Nu vien zo vamzdelsi jau apvyniotas, tad bandyma vis tiek teks daryti.

Del kalkiu nebijau - sistema uzdara,  tad ja galima uzpildyti nors ir
destiliuotu vandeniu arba kokiu spec skystimu. Del uzvirimo kiek neaiskiau,
bet  boileris juk turetu buti geras ausintuvas, tai gal neleis jam virti??

Gal pastatyti koki nuorinimo voztuva?