Tema: Re: samatioko princpai
Autorius: Nikonis
Data: 2009-09-11 09:34:38
"Briedis" <Briedis@tankusmiskas.lt> wrote in message
news:h8bnsl$5sg$1@trimpas.omnitel.net...
> Ruosiuosi si sildymo sezona boileryje vendeni sildyti nuo zidinio. Tam
> reikalui apvyniojau dumtrauki virs kapsules d8  variniu vamzdeliu ( 14
> iviuju). Noretusi pajiungti boileri "samatiokom" t.y siurblio. Klausimai:
> 1)Virsutine iviju aplink dumtruaki vamzdi jiungti prie virsutinio boilerio
> isejimo ar atvirksciai?
pagal mane virsutinio, nes atveses vanduo leisis zemyn.
> 2) maza raudona hidraforiuka ( kaip jis vadinas??) jungti prie virsutinio
> ar apatinio vamzdzio?
cia turbut ne hidroforas,o pletimosi indas, manau nesvarbu kur ji statyt.
nors as deciau po isejimo is boilerio.
> 3) kaip ja uzpildyti vandeniu?
jo pildyti nereikia, reikia pripusti su pompa i ji siek tiek oro kad butu
slegis. (nzn koks)
> 4) Kokiu dar pricindalu reikia tokiai sistemai?
apsauginis manau nepakenktu, jei pletimosi indas uzsipildys ir vis tiek
vanduo dar kais ir plesis gali buti boooom...

kokiu budu apvyniojai dumtrauki>?? prilydei vamzdeli ar tiesiog apvyniojai
ir all?