Tema: Re: langai su HS sistema
Autorius: Gedas B
Data: 2009-09-08 15:05:44
Nu turiu tokias duris ir aisku neleidziu svetimiems atidarineti, nesgi nei
vienas nemoka: bando lauzti, traukti sukti tas duris is visu jegu, ten ir
paprastas duris galima islauzti, jau nekalbant apie rankena...
Va kai mokesit atidaryti/rankena naudotis o ne plesti jas, tada ir leisiu...
Seip aciliepimai nekokie del to kad durys issilenkusios ir mechanizmas
nesugeba visu prispausti taip kad ziema per smarku veja neprapustu pro
tarpus.... bet gal ir paprastos durys tokios pat gali buti...

Funkcionalumo atzvilgiu - man patogu kad durys pasistumia I sona, o ne
paprastai atsidaro - sutaupau vietos.

Pas mane plastikines durys statytos is Hrono(pries 3 metus) ir nezinau kokia
ten sistema.