Tema: Re: langai su HS sistema
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-08 10:37:02
Pas mane plastikiniai Vekos tai tokie kur pirma langas ivaziuoja i vidu,
veliau nusistumia. Padarytas isejimas i terasa. Tai bet kokiu atveju per
sias duris stengiames nevaikscioti, kad su batais ar slaipm kojom per
parketa nevaikscioti. O siaip patogus daiktas kol kas veikia, rukanciu
sveciu neturime tai nelabai kas ten begioja parukyti.