Tema: Re: skalbiniu dziovykle
Autorius: tomasz
Data: 2009-09-07 20:30:32
hm, del sanaudu reiktu ziureti specifikacijas abieju....bet kaip sakiau cia
taip tik man atrodo. :))
dar kondensacines navarotas teigiamas, kaip kazkas minejo, kad kanalizacijos
ir ortakio gali nebuti, nors kita vertus statai vistiek prie skalbykles, tai
kanalizijacija po defoltu buna...
atrodo daug lygesni negu isskalbti, bet tai ner tas pats kas su prosu...

t.