Tema: Re: skalbiniu dziovykle
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-09-07 13:21:39
kokiais garais? Juk zmogus ruosiasi prikti DZIOVYKLE, o ne - GARINTUVA.

o siaip jei gera funkcija vidines smutkiu svarstykles, jos sutaupo
dziovinimo laika. Gerai, kai priekines dureles - skaidrios, matysi kaip
dziuna tavo rubai ir esant netinkamui dziovinimui galesi istraukti ir taip
issisaugoti drabuzius nuo sugadinimo. Ir tt. Dar tiesa jos buna
kondensacines su dregmes surinkimo indu, man naudojantis nelabai patiko, nes
turi buti arti kriaukle, kad ta susikaupusia dregme ispilti, be to reikia
pastoviai nepamirsti ta drekintu istustinti, nes drabuziai ilgiau dziuna.
Labiau patiko kur yra velntiliacine anga pajungiama i ventiliacija ir visa
esanti dregme per ja iseina. Zodziu tiek. Esu naudojesis tiek modernia, tiek
senesnio modelio, tiek jungiama prie ventiliacijos, tiek su dregmes
konteineriu.

"vaidas100" <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> parase naujienu
pranesime:h82l5f$m20$1@trimpas.omnitel.net...