Tema: Re: Lietaus nuvedimas ir drenazas. KAip daryt ?
Autorius: bzik
Data: 2009-08-30 19:13:38
jei gerai pamenu, ne arciau kaip metras nuo pamato.
As abi sistemas dariau greta, lietaus kanalizacija paleisdamas kiek auksciau. Nors pagal rekomendacijas reiketu atvirksciai. Mano sprendimas paremtas tuo, kad  drenazo vamzdynas eina istisinis, o lietaus kanalizacija turi daugiau atsaku (7 lietaus subegimo taskai) ir 30cm plocio transejoje apeidinet trisakius islaikant teisingus nuolydzius yra gyvenimo apsisunkinimas