Tema: Re: Lietaus nuvedimas ir drenazas. KAip daryt ?
Autorius: Kurmis
Data: 2009-08-29 21:07:36
sklypo ar pamatu drenazo arba reik arba ne. paprastai ten kur geras gruntas
ir vanduo greitai gerias, nereik drenazo. kur priemolis ar molis, na ar
siaip sunkiau geria vandeni, reik drenazo. drenazini vamzdi uzpilti
vandeniui laidziu gruntu pvz smeliu ar zvyru.
lietaus drenazas butinas .vandens nubegima darai arba po zeme arba
pavirsiumi.
po zeme daryk giliau nei drenazas bent 5-10cm.
esu girdejes, kad zmones paleidzia lietaus vandeni per drenazo vamzdzius,
bet tai nera gerai. vandens greitis skirtingas. drenazo tik srovene, o
lietaus tai kriokdamas eina. uzsinesa gofruota slanga greit, isvalyt beveik
be sansu.

Pagarbiai
Kurmis