Tema: Re: Ideju del namo apsildymo
Autorius: aiva
Data: 2009-08-25 00:31:19
aciu visiems uz pagalba.
paskaiciau kiek radau informacijos internete.
idomesnis straipsniukas (gaila tik pradzia)
http://www.statyk.eu/irengimas?item=262&page=1
STR'a nurodyta paziurejau. jei gerai supratau, mano konkreciu atveju del
pasirinktos siltinimo is vidaus medziagos savybiu (ekovatos) pagrindinio
pavojaus, t.y. vidinio sienos pavirsiaus rasojimo ir sienos drekimo tureciau
isvengti. neigiama temperatura taip pat i blokeli neturetu persikelti. kad
butu ramiau planuojam rudeni susitvarkyt sildyma ir sulauke salciu paziuret
sienas termovizorium pres siltinant is vidaus, kad neliktu kokiu
problematisku vietu ir po to neturet pridrekusiu kampu ir pelesio po vidiniu
apsiltinimo sluoksniu.
siena tokia:
laukas - apdailos plyta 12 cm - nevedinamas oro tarpas 2 cm - puta 12 cm -
keraminis blokelis 20 cm ----- (bus)ekovata 5cm - gipsas 1 cm.
 aiva