Tema: Re: Ideju del namo apsildymo
Autorius: Godfather
Data: 2009-08-23 19:54:41
Gerbiamasai pablas, dar kolkas niekas negriauta, tiesiog viskas dar
pasvarstymų stadijoje.
Nupirkta kaimiška sodybėlė, kurioje gyventa apsi**ėlių savininkų, pečiai
užleisti, bardakas taip sakant.
Nuluptas viduje kartonas nuo rąstų, dabar tokioj būklėj laukia pavasario
sezono darbų.
Po truputį reanimuojam, todėl ir svarstom ką čia tokio padarius.
Taigi klausimas lieka atviras:
- statyt per naujo pečių?
- pastatoma krosnelė, jei taip, tai kokia matematika, kiek ten tų W turėtų
būti, kad optimaliai apsišildyt? beje, ten vienoj vietoj yra plona sienele,
kuri bus išversta ir (1-3) ir (1-4) pataps 26 kv.m. sale.

Ačiū visiems patarusiems :)