Tema: Re: NT bomba sprogo
Autorius: aviliux
Data: 2009-03-06 07:08:08
"Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:gmpeak$ve8$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano galva, vienintelis realus isejimo is krizes metodas - reikia "gaminti" uzsieniui.
> T.y. reikia kad $ is uzsienio keliautu uz lietuviu pagamintas prekes i lietuva.

    kaip tu gaminsi uzsieniui, kai didinami mokesciai, tokiu budu dideja gamybos savikaina, prekes kaina ir mazeja ju eksportinis konkurencingumas. Eksportas uzsidaro. Tai yra glavecko 'skolintis is savu' pasekmes, kaip ir smulkaus verslo naikinimas, bedarbystes ir socialiniu ismoku augimas. Klaida, mano akimis yra ta, kad mokesciu pakeitimu primaklinta buvo daug ir staiga, vietoj to, kad, kaip sake brazas, kaltu pradziai, pvz, PVM21 ir visiem butu aisku, o veliau priedo kazkokiu korekciniu dar svertu pajungtu pagal poreiki.
    Viskas daroma tam, kad sumazint infliacija ir todel, kad lt neturi savos pramones o viska importuoja.
    Valstybes, kurios viska gaminasi pacios, daro atvirksciai - mazina mokescius, taip skatindamos savo pramone ir smulkuji versla. Tada ju priekes tampa konkurencingos eksportui ir gamyba uzsisuka.
    Juk ryskiai matom kaip gerai plaukia prekes i lt is lenku, ane? Jau lt biudzetas prarado delto 100 limonu lituokliu, atrodo
--

Vilius
www.config.lt