Tema: Re: NT bomba sprogo
Autorius: Arj
Data: 2009-02-09 16:24:20
Mano galva, vienintelis realus isejimo is krizes metodas - reikia "gaminti" uzsieniui.
T.y. reikia kad $ is uzsienio keliautu uz lietuviu pagamintas prekes i lietuva.

> gal pravalgys, o gal ir ne. NT rinka sudaro artai 20 proc viso BVP - tai ko gero pati didžiausia "šaka", kurią pafinansavus, gali
> tikėtis ekonomikos atsigavimo. Jeigu iš tų pinigų pakelsi mokytojams algas ir pensijas - šalies ekonomika nepajus anei mažiausio
> persmo... Galima postringauti, kaip statybininkai tuos pinigus prašvilps, bet NT rinkos judinimas, vienas iš nedaugelio ekonomikos
> išjudinimo galimybių.

Dabar situacija tokia:

Lietuvos vyriausybe pasiskolina netoli ~500 mln Lt is uzsienio uz 10 % palukanu. (siandien delfi rase kazka i ta tema).

sakykim i tuos $ isleidzia statyboms. Statybininkai rezultate turi dideles algas, ir daug $.
Kadangi lenkijoj pigiau, jie tuos $ isleidzia lenkiskam batonui (bo skanesnis ir pigesnis)

Rezultate:
Pasiskolintos $ atsiduria pas lenkijos batono gamintoja (cia pvz, bet esme - $ ne lietuvoj);
lietuva turi dafiga skolos uz 10% palukanu
lietuva turi kazkiek pastatytu pastatu, kurie neaisku kam reikalingi (pvz valdovu rumai - kas juose bus?),
ar butu kuriu niekam nereikia uz ju savikaina).