Tema: Re: elektriniai boileriai
Autorius: unknown
Data: 2009-02-10 21:00:00
> Dabar naujas katilas priedurnis, sildo 85 laipsniu termofikatu ir nieko
> jam
> neirodysi. Bijau apaugs kalkem silumokaitis laikui begant.
Galima pabandyti uzdeti 2 neodimio magnetus nuo kompo kieto disko ant
ieinancio i boleri vamzdzio (jis greiciausiai turi buti is nemagnetines
medziagos- tokios kur magnetas netraukia) taip, kad jie stumtu vienas kita:
[O]

pas mane arbatinuke po tokiu kosminiu technologiju panaudojimo kalkiu
praktiskai neprikepa. Tiesa, tas kalkes isgeri :-)
ant vandentiekio ivado irgi esu uzdejes magnetus.