Tema: Re: elektriniai boileriai
Autorius: kg
Data: 2009-02-09 16:48:40
jeigu vanduo kietas (pvz kaip pas mane ish shaktinio shulinio), sveika butu
kas pora metu atidaryt profilaktishkai ir pravalyt
pas mane Aristone 15l po virtuves kriaukle (panashu kad shiluma laiko
prastai) anodas per du metus buvo per puse suestas, ir pats kaitinimo
elementas storu sluoksniu apauges
kai lieka anodo grauzhtukas - edamas boileris
turiu dar dushe Drazhice 100l elektrini kol kas nieko nei gero nei blogo
apie ji pasakyti negaliu. turiu dar tik trys metai, o ijungiams tik du kart
per savaite

kg