Tema: Re: trifazis automatas -> 3 vienfaziai
Autorius: Evaldas
Data: 2009-02-09 14:51:25
Ar teisingai supratau, kad nori 3F nuotekio rele panaudot vienai fazei ? Be
problemu, jungi bet kuria viena reles faze ir nuli. (gali ir dvi ar visas
tris reles fazes, bet nematau prasmes).
Toliau automatukai ar kas tik nori.

Izeminimas is lauko jungiasi ivadiniame skyde (TIK IVADINIAME !) skyde su
nuliniu laidu. Toliau niekur geltonai zali ir melyni laidai negali jungtis.