Tema: Re: trifazis automatas -> 3 vienfaziai
Autorius: Stripsas
Data: 2009-02-09 04:47:03
:) Ne tu vienas siam grupse is to duona valgai.Mates sandara ir ne viena karta,todel apie tai nesivargink rasydamas.As tau aiskiai parasiau,isardytas trifazis ABB automatas naudojamas kaip ATSKIRI vienfaziai,t.y. jie sumontuoti nepriklausomai vienas nuo kito.O jei smulkiau aprasant,tai reikia nuimti rankeneles jungiancia metaline dali ir isgrezus sonines kniedes juos atskirti.Kas dar neaisku?Apie kitu firmu automatus nekalbu,todel,kad lygiai tapat kaip ir tu,zinau,jog yra kletas tipu automatu.
Su Juliumi as sutinku,bet zmogus klause: >Ar yra tokiu automatu trifaziu, kur istraukus ta metalini geleziuka kuris
prakistas per rankeneles,visi trys automatai  veiktu kaip atskiri?< O tu parasei,kad nera.Tai as tau konkretu atveji parasiau.Taipogi parasiau: >Pritariu,kad geriau isigyti daikta pagal paskirti...<
P.S. Ir ne as cia noriu pasirodyti gudresnis uz kitus...