Tema: Re: gal yra geru ideju del kamino
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-02-09 13:00:36
7+1,5 m kaminas yra pakankamai aukstas (traukos prasme), del to traukos
pagerinimui apsiltintas ideklas nereikalingas. Zidynys is principo isleidzia
karsat duma, todel kondensatas neturetu rastis.
Antra vertus reikia skaiciuoti kas bus pigiau: plytyni kamina pats vargu ar
sumurysi, o Shydelio kamina tikrai susimontuosi pats. Del saugumo...jei
perdangos medines arba stogo gegnes labai arti prieina prie busimo "boksto"
tai turetu paskatinti rinktis shydeli.