Tema: Re: gal yra geru ideju del kamino
Autorius: eimaz
Data: 2009-02-08 01:55:38
paskaiciuok kiek kainuos murijimas, indeklas, plius nepamirsk, kad indekla
butinai reikes apsiltint ir ar ne pigiau bus nusipirkt normalu tarkim
Shiedel'io kamina? ~8m man vasara gavos 2,9k lt. dabar gal nukrite kainos,
gausis ~2,5k lt. cia jau ieina blokelis, klijai, indeklas keramikinis ir
apslitintinimas vata.