Tema: Re: kiek reiktu pasirupinti angliu?
Autorius: ziuras
Data: 2009-08-15 00:05:34
Paporinsiu ir as savo patirti, nes musu salygos panasios :)
Namas 150m2, kalvis 2-25, akumuliacine 750L, ladomatas mažajam ratui.
Sezonui uztenka 5 tonų pjuvenų briketų (5*350=1750Lt)
Temperatura antro aukšto (radiatoriai) reguliuoja Honeywell HMC82 ( http://europe.hbc.honeywell.com/products/ecatdata/pg_hm80.html ) kuris valdo treigi.
Pirmo aukšto grindis reguliuoja (http://www.celsis.lt/heimeier-vokietija/termostatines-galvutes/termostatine-galvute-k-su-kontaktiniu-davikliu-2m-6402-00500.html?lang=2)

Katilą kuriu gryžes po darbo - užkačegarinu ant maks. ir palieku 2h po to dar primetu ir dar maks 2h. po to jei nemiegu einu užgesinti pečių.
Ir taip jau du sezonus. namuose temperatūra dienomis 21, naktimis iki 18 nuleidžiu.

Ateičiai dar reversiniai kondicionieriai domina, bet čia po krizės :)