Tema: Re: Padangu laikiklis
Autorius: TranZOO
Data: 2009-08-11 11:26:36
vat butent, kad vertikaliai ismontuotos nepasidaro nieko bloga, horizontaliai - susispaudzia - buna sunku sumontuot ir pripust.

sumontuotos - atvirksciai - vertikaliai laikomos jos nuo slegio ir ratlankio svorios pasidaro kiausiniais, abrba, kaip kad jesus paveiksliukuose - kampuotos. tuo tarpu suguldytos ir pripustos - islaiko forma ir savybes.

visus variantus esu isbandes gyvai. padangas pats pats sukroviau, o ratus tevas perdedinedamas pamirso padet kaip reikia. ratu gaila - teko ismest sezono senumo gy padangas, o padangas du sezonus kankinomes montuot.