Tema: Klausimas del garantinio remonto
Autorius: Pankis
Data: 2009-08-10 16:56:09
Pradejo streikuoti skalbimo masina. Dar garantinis laikotarpis. 
Iskvieiciau meistra, atvaziavo, konstatavo kazkokio bloko gedima, sake 
reikia uzsakyti Italijoje. Atves, istatys, sake truks apie 2 savaites 
Tai buvo balandzio pabaigoje. Masina nesutvarkyta iki siol. Teisinasi, 
kad italai nesiuncia daliu. Be tai as kuom detas? Aisku servisas ir 
niekuom detas, jie tik remontuoja pagal sutarti. Skambinu tiesiai 
atstovui, tie atsiprasineja, sako darom ka galim. Paskutinis skambutis 
buvo praeitos savaites viduryje, sake issiaiskinsim per pora dienu 
paskambinsim. Skambucio aisku nera, skambinu pats. Tas zmogus kuris su 
manim snekejo jau atostogauja, visi kiti nieko nezino, sako arba palauk, 
arba skambink i servisa. Tie irgi mes nieko padaryt negalime, kol nera 
to bloko. Zodziu pasaka be galo. Kilo noras skustis vartotoju teisems.
Jie raso: "Jeigu pardavėjas per protingą terminą nepašalina prekės, 
kuriai galioja kokybės garantija, trūkumų, Jūs turite teisę reikalauti 
pardavėjo, kad netinkamos kokybės daiktą pakeistų į tinkamos kokybės 
daiktą, arba pareikalauti grąžinti sumokėtus pinigus."
Kas yra tas protingas terminas? Ar 4 menesiai jau neprotingas? Ka 
galetumet patarti tokiu atveju?