Tema: Re: Klausimas del garantinio remonto
Autorius: Richie
Data: 2009-08-10 16:59:39
paviesink kompanija...ardo ar kita kokia?

"Pankis" <n@y.x> wrote in message news:h5p8tp$sj3$1@trimpas.omnitel.net...
> Pradejo streikuoti skalbimo masina. Dar garantinis laikotarpis. 
> Iskvieiciau meistra, atvaziavo, konstatavo kazkokio bloko gedima, sake 
> reikia uzsakyti Italijoje. Atves, istatys, sake truks apie 2 savaites Tai 
> buvo balandzio pabaigoje. Masina nesutvarkyta iki siol. Teisinasi, kad 
> italai nesiuncia daliu. Be tai as kuom detas? Aisku servisas ir niekuom 
> detas, jie tik remontuoja pagal sutarti. Skambinu tiesiai atstovui, tie 
> atsiprasineja, sako darom ka galim. Paskutinis skambutis buvo praeitos 
> savaites viduryje, sake issiaiskinsim per pora dienu paskambinsim. 
> Skambucio aisku nera, skambinu pats. Tas zmogus kuris su manim snekejo jau 
> atostogauja, visi kiti nieko nezino, sako arba palauk, arba skambink i 
> servisa. Tie irgi mes nieko padaryt negalime, kol nera to bloko. Zodziu 
> pasaka be galo. Kilo noras skustis vartotoju teisems.
> Jie raso: "Jeigu pardavėjas per protingą terminą nepašalina prekės, kuriai 
> galioja kokybės garantija, trūkumų, Jūs turite teisę reikalauti pardavėjo, 
> kad netinkamos kokybės daiktą pakeistų į tinkamos kokybės daiktą, arba 
> pareikalauti grąžinti sumokėtus pinigus."
> Kas yra tas protingas terminas? Ar 4 menesiai jau neprotingas? Ka 
> galetumet patarti tokiu atveju?