Tema: Re: dvitaktes vs. keturtaktes zoliapjoves
Autorius: Rokas
Data: 2009-08-03 16:18:10
Su salyga, kad kturtaktes galios/mases santykis mazesnis - jos patvaresnes,
t.y. be remonto tarnauja ilgiau. Jei pas kaliega Laimy su uzkurimu prastai -
reishkias jau priejo serviso metas. Shiap, jei kokiu statesniu shlaitu
nereikia pjauti, tai tik keturtakte imt ir nesukt galvos. O jei abejoji ar
bus lengva stumdyti - tada dar + savaeige.