Tema: Re: dvitaktes vs. keturtaktes zoliapjoves
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-03 15:51:10
Keturtakte tylesne, ekonomiskesne..
Turejau pora dvikakciu - nezinau, gal kas nors ten nevisai tvarkoj su jom 
buvo, bet uzkurti jas budavo tiesiog menas- nesikuria, uzsisiurbia ir pan.. 
Dabar turima keturtakte is puses patraukimo uzsikuria.. :)

"Blinda" <namoprojektas@yahoo.com> wrote in message 
news:h56lae$mrr$1@trimpas.omnitel.net...
> Ankstesniame (pridejau zemiau) poste buvo info, kad dvitaktes zoliapjoves 
> turi privalumu pries keturtaktes, kad jas galima vartyti, pjauti slaitusir 
> pan. O kokie ju trukumai? Aisku viskas nuo konkretaus modelio priklauso, 
> bet gal kas galetu jas taip gubiai palyginti?
>
>
>
>
>
>
>> Dvitaktėj tepalą pili kartu su benzinu į tą patį benzo bakelį, 
>> keturtaktėj
> Ir 2-takte nebijo slaitais vazineti buti vartoma ir t.t., nes tepimas 
> vyksta
> kartu su tepalo-kuro misiniu.
>
> ExDi
>
>> O kuo tos dvitaktes ir keturtaktes man kaip vartotojui dar skiraisi?
>
> Dvitaktėj tepalą pili kartu su benzinu į tą patį benzo bakelį, keturtaktėj
> bakeliai atskiri. Tuo ir skiriasi.
>
>
>
>
> O kuo tos dvitaktes ir keturtaktes man kaip vartotojui dar skiraisi?
> Isivaizduoju keturtakte bus tylesne, gal galingesne....?
>
> "rr" <rr@nospam.lt> wrote in message
> news:Xns9C588F0822F3Brrnospamlt@194.176.32.141...
>>> nu pas mane irgi ~45 laipsniai.. ale prigasdino kad sakes bus
>>> varikliui.. irgi B&S.. tai bijau..
>>
>> Nu tai ieškok vejapjovės su dvitakčiu varikliu, ne keturtakčiu, ir galėsi
>> ropoti kokiais nori šlaitais :)
>