Tema: Re: vandentiekio ivedimas i nama
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-03 10:10:47
pirma pasidaryk projekta, o paskui vesk.
Bent jau be oficialiu derinimu, bet kad kvalifikuotai pasakytu kur galima. Nes paskui paaiskes, kad ten pagal galiojancias normas (apsauginiai atstumai nuo namo, nuo kitu komunikaciju ir pan) ten vamzdis nu niekaip negali buti. Dar vienas nuansas, vandentiekio ivadus ziuri kana grieztai ir jei pazymeta plane toje vietoje, tai toje vietoje ir turi buti. Ir skaitliukas turi buti iskarto (na ten 0.50 cm ar metras) nuo ten kur ieina i nama (kerta pamata).

T:)