Tema: Re: vandentiekio ivedimas i nama
Autorius: AMB
Data: 2009-07-31 09:03:51
toliau gal ant 10 metru, bet jau vedant i katiline gaunasi, kad po laiptais
tures eiti tas vamzdis, kolkas laiptu i nama dar nera, ir ten abejoju ar su
eskavatoriumi galesiu kasti, nes salia ten kolonos ir inkilas virsuje, bet
jau ir as pats pradedu
 galvoti, kad geriau i katiline vesti. bet kogero jeigu ties pamatu kur ieis
vamzdis bus aisktele laiptams (30-50cm), tai ir gylio nebereiktu tokio
didelio vamzdziui ikast ivedimo  i nama vietoje? nes nelabai isivaizduoju
kaip nedidele katilineje reikes iskasti toki gyli.