Tema: Re: Nuotekos.... rezervuaras issemimui
Autorius: Kurmis
Data: 2009-07-25 09:48:17
as kaip tik alytuje ketvirtadieni apziurejau betonine sistema. jie
deklaruoja kad nelaidus betonas vandeniui, is kurio pagamintas irengimas.
ziedai sandarinami tarpinem is spec gumos ar kokio ten sh,kuris net
suklijuoja tuos ziedus. jei ka, kitos savaites viduryje montuosiuosi situos
ziedus. pagrindinis privalumas kad del ikasamo gylio problemos nera.

Kurmis