Tema: Re: Nuotekos.... rezervuaras issemimui
Autorius: MinVodai
Data: 2009-07-24 11:19:33
TranZOO>  bent jau man Traidenis nelabai ka pasiule, galimybe yra tik reikia
sugalvoti, kur nuleista vandemuka...  bet mano vietoveje, na nebent uz
700-800m kazkox griovys :s

coolverstukas> butent, as susigundziau lenkiska produkcija - dabar turiu
beda, netgi paviesinsiu firma su kuria kovojau, bet...  supratau, kad
kokybes inspekcija ir vartotoju teises dirba ne fiziniams klientams :(  o
firmoms, kurios galetu pardavineti fuflo uz tam tikra mokesti instancijoms
paprastas zmogelis toje vietoje teisybes geriau neieskok :(
Firma: UAB "Fach-pak Baltic"
http://www.fach-pak.pl/LT.html
pats direktorius Aleksandras Knude burejas puslenkis - reta tokiu. Po dalshe
nuo tokiu...  Bukite atsargus