Tema: Re: diy baldai
Autorius: ramunas
Data: 2009-07-22 19:21:53
turi pinigu tokioms plokstems ir neuztenka, kad uzsisakyti normalius baldus
pas profesionalus ?
siaip laminavimo juosta max yra 42mm plocio ... tad tau reikia ne standarto
.... isivaizduoji kaip paprastam pilieciui neturinciam stakliu uzsisakyti
laminata ?
jei as noreciau tokios kvailystes tai as kombinuociau stalvirsi 36-50mm
(horizontaliom dalim) ir 25mm plokste (vertikaliom dalim)...
nesikreipk i jokius senukus ... kreipkis kas pardavineja fokiskas arba
ausktriskas plokstes ... pas mane yra egger plokste ... tai braukiant
pirstai jauciasi kaip naturali mediena...