Tema: Re: diy baldai
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-07-22 12:34:48
man vilniuj senukai banginyje pjauna ir laminuoja,
plokstes vidutiniskai ~22 lt/m2, pjovimas metras
du su biskiu, pvc kantas 7,29 lt metras, ten pat ir
visokiu kojeliu, kampuku, lankstu ir t.t. perku. ne-
reik "abelekokio" pasirinkimo tiem baldam, ypac
ne apie virtuvinius kalbant. lankstai slepiasi, ranke-
neliu keliasdesimt rusiu yra, kojeliu keliolika - ir gana