Tema: Re: Langu valiklis
Autorius: Blinda
Data: 2009-07-20 12:10:55
As kazkada tokio buvau ant savo masinos lango uztepes, gal koki ne toki
pirkau (pamenu, kad italiskas buvo), tai buvo siaubinga tragedija. Lasai
nesilaikydavo, bet, kai rudeniop prietemoj kokia priespriesai vaziuojanti
masina atvaziuodavo, tai jos sviesa po visa stikla "issikleisdavo" (net
nezinau kaip pavadinti, tokius atspindzius darydavo).