Tema: Re: Langu valiklis
Autorius: Vitas
Data: 2009-07-20 12:02:52
Yra toks TurtleWax gaminamas skystis, gerai nepamenu kaip vadinasi, berods
"Clear vue rain repellent". Kartais naudoju automobilio stiklams, tai tikrai
vanduo pats nubega, vaziuojant didensiu greiciu praktiskai valytuvu
nereikia:) Bet stebuklu nepavadinciau, kai isnaudosiu, naujo turbut
nepirksiu..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4259 (20090719) __________

http://www.eset.com