Tema: Re: Del butu kainu Vilniuje
Autorius: Donce
Data: 2009-07-20 12:57:37
netoliese visai :) ukmerges g, prie pezo 2005 murinis namas, per du aukstus
104 kv + 2  balkonai po 7 kv + 8 kv sandeliukas dizainerio irengta su visais
baldais , dusas, vonia, 3 wc, 3 kondiskes, 200 ltr i siena imontuotu
akvariumu sienoj, medzio masyvo grindys,  ir t.tt. sumokejau 390 klt, aisq
kad suma nemaza, bet labai patogiai viskas isplanuota, apgalvota ir t.tt.
realiai dziaugiames su zmona kad ten nepasirinkom :)

--
Doncikas