Tema: Re: Del butu kainu Vilniuje
Autorius: Donce
Data: 2009-07-20 08:42:16
enno tikriausiai kalbejo apie sita http://www.merko.lt/gabijosbutai/
as asmeniskai ziurinejau cia butus per du aukstus, ju siuloma kaina ir tai
ka as nupirkau tai diena ir naktis, max ka galetu jei siai dienai gauti uz
tuos virsutinius butus tai 340 klt mano akimis, tai cia max !!! :)
triju kambariu butai cia visi ziuri i verslo pastata ir totalus gaidys
gyventi :( ten nerealiai arti jis :(

--
Doncikas