Tema: Re: ptarkite del lauko zidinio is skaldytu akmenu
Autorius: Elips
Data: 2009-07-10 11:49:11
Ziurint ka smulkme vadinti - kaip supratau geriausiai skaldymui kuvalda ir
zidiniui muryti tinka akmenys panasiai zmogaus galvos dydzio. Tokius kaip
supratau is pasisakymu, galima perskelti kuvalda (pries tai suradus vieta,
ikur skelti).
gal kas zinote kokiu nors nuorodu su zidiniu pavyzdziais / nuotraukomis
(butu geriau is skaldyto akmens)