Tema: Re: ptarkite del lauko zidinio is skaldytu akmenu
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-07-10 10:29:24
Jop prie to paties. savaitgali buvau vienoje pirtyje netoli dubingiu.
uzfilmavau paprasta lauko zidini. zodziu kapsule daryta is samotiniu plytu.
maximum reikia 40 - 50 vnt. virsutine kapsules dalis samotas "V" formos 3
vnt. kur toki geri nusipirkti?
Zidinukas surestas pakankamai kreivai, manau neskubant galima padaryti
geriau, plius kaminas turetu buti ties viduriu ir gal siek tiek didesnio
diametro, nes traukimo tik uzkurus nebuvo. Pasidalinkit patirtim kas
statetes kokie niansai?

--
E=MC^2