Tema: Re: Atsijos trinkelems
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-10 08:52:45
"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:h36kmn$og6$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tai ka ir raso, vazineja jau keturius metus, zmogus problemu nemato vadinasi jam astisju bent jau pagal sios dienos bukle deti nebuvo butina.

nu tai ir puiku. ar kas jam sako ardyti?

> O siaip jau klausimas pradinis ir buvo apie takeli aplikn nama ir ar jam butina pilti atsijas. Tai mano atsakymas butu nebutina. O tu pradedi tvirtiniti, kad butina ir pradediaiskinti apie ivaziavimus ir pan. Ti gal pakalbekime apie autobanus ir ju tiesimo technologija pritaikykime takeliams aplink namus :)

FAIL.
išmok skaityti, pasakiau tik vieną žodį - "būtina". o savo tą toliau "pradedi aiškinti" tai jau pats sukūrei, paėmęs iš kito laiško.

> Beje, jei pats darai, tai net jei ir nesigaus, tai po keliu metu per savaitgali galesi persideti tas trinkeles. Kainuos tau tik atsijos. Jokiu papildomu piniginiu islaidu tik sugaistas laikas. O jei toje vietoje nesenai buvo judintas gruntas, tai ir atsijos gali nepagelbeti, tik po keliu metu susedus gruntui galesi issilyginti.

ir ką čia tuo norėjai pasakyti?
kad galima bet kokius patarimus davinėti, juk nieko nekainuos žmogui viską iš naujo persiklot?