Tema: Re: Atsijos trinkelems
Autorius: isolated
Data: 2009-07-09 22:44:04
nu tai idomu idomu...
smelis/lygus... protektoriaus ir nesimato...
kad ir kaip butu juokinga/liudna po maziausio lietaus smelis turetu buti
koshe..

geriau daryt pagal technologija nes po to bus trinkeles nuo dregmes vandens
kaip palangoj mediniai rastiniai takai issikilnoje...
blogiausiu cia atveju :d

o siaip jei turimos medziajos nieko nekainavo galima det... bus proga po
keliu metu is naujo nusipirkti ir susidet tvarkingai pagal technologija...

teko paciam det trinkeles net ne ant zvyro, o ant nulygintos zemes, kuria
buvo vazinejama...
aisku laike, buvo tarpai taciau vienaip ar kitaip issivarte ir po keliu metu
grozio nebeliko...
na bet cia kiekvienam sprest...

o tarpai ne zemem o granito dulkem...