Tema: Re: perforatoriaus netradicinis panaudojimas
Autorius: AndriuZ
Data: 2009-06-25 09:23:38
o tai manai su perfu pavyks ?
kinetines energijos kiekiai siuo atveju kuvaldos naudai :D
o su perfu tai toks zaidimas man atrodo gautusi nes realiai jis neturi
didelio smugio (na cia aisku perfas perfui nelygu)
siaip jei jau mechanizuotai tai pradzioje su kuvalda ismeigi kad laikytusi o
paskui vibroplokste uzkeli :D

dar teisa koks vamzdzio diametras ? cia gal koki 100 bandyt nori ?