Tema: Re: perforatoriaus netradicinis panaudojimas
Autorius: Antanas Lapinskas
Data: 2009-06-19 21:46:41
As toki darba siandien atlikau 5 strypus 18mm po 1.5m sukaliau, tai
paskutinis strypas kokia puse valandos kalesi :( ir perfas irgi toks hitashi
kur vienam sunku kelti. Aisku vamzdi tiek giliai nereikes tai turetu
lengviau, bet perfo tai vistiek galingo reikia. Pats perfo laikymas tai
problemu nesukelia, tik uzkeli ir jis pats savo svoriu laikosi, tik viena
ranka prilaikai kad i sona nesvirtu ir lauki kol susikals.