Tema: Re: keramines cerpes
Autorius: Blinda
Data: 2009-06-23 10:51:34
Kaip pvz.: skardos? :)
Tu juk gamini imi, o ne medziaga, o betono gaminys ant stogo lygiai tiek pat
naturalus kaip ir keramikos, jokio ekologinio poveikio nei tu nei
aplinkiniai nepajus, o visokiu priedu dabar tikrai i visus gaminius deda,
net i maista, tai i visu rusiu cerpes patikek tikrai visokio brudo privaro.
Cia toks pats tikelijmas, kad mediniai langai yra ekologiski. Taciau, jei
ant dusios bus ramiau, tai visokiu prekiu yra, todel reikia ir visokiu
pirkelju.