Tema: Re: keramines cerpes
Autorius: Blinda
Data: 2009-06-22 12:56:43
Kiek domejausi  (tai buvo senokai), tai betonines tik svoriu pralosia
keraminems yra truputeli sunkesnes, bet kai skaiciuojamos normalios stogo
apkrovos, tai sis klausimas net nekeliamas, nes didzioji apkrovu dalis
skiriama sniego apkrovai, kuri abiem atvejais vienoda :)
Del ilgaamziskumo, jei negauna smugiu, tai abi laiko labai ilgai, kazkur yra
rastos betonines cerpes 100 ar 150 mertu senumo (lyg restauruojant kazkuri
Lietuvos dvara), tai visai tinkamos naudojimui, jokiu esminiu pazeidimu, o
prisiminkim, kad tuomet betono apdorojimo technologijos buvo daug
paprastesnes (jokiu spec plastifikatoriu, spec. dazu, spec vibravimo ir
pan.).

Pas mus cerpes yra diskredituotos tarybiniu metu keraminiu cerpiu kokybes,
kurios per labai trumpa laika suirdavo, todel zmones ir mano, kad tai nera
patikima medziaga. Manu, kad abieju medziagu cerpes yra geris, nes stogas
gaunasi tvirtas ir sunkus, o tai audru atveju gerai. Tiesa nereiketu tokio
stogo be konsultaciju su konstruktoriumi daryti ant prastai suresto skydinio
ar karkasinio namo, nes reikia atsizvelgti i svori.