Tema: Re: Langai namui.Reikia patarimo
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-21 12:06:44
noretum isgirst paskaita apie kunu sugebejima sugerti  ir akumuliuoti siluma? Pamatyt grafikus, kaip tai priklauso nuo pavirsiaus, tame tarpe ir nuo spalvos? Gaut bandymu rezultatus apie skirtingu profiliu pailgejima, priklausomai nuo ju temperaturos? Sukonspektuot viska ar siaip leidima i biblioteka suveikt?