Tema: Re: Langai namui.Reikia patarimo
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-20 16:44:49
tai, kad dirbdamas nesusidurei-nieko keisto. NEIVEZA lietuviukai to kito profilio. Sutik-spalvotas langas zenkliai daugiau kaista, taciau didzioji dalis zmoniu statosi baltus langus. Per maza rinka, kad atsivezt sustiprintus profilius! Kazkurioje firmoje-man tiesiai pasake-negalim gaminti spalvotu.......Kiti maziau saziningi -gamina.